Oferta dla Reklamodawców:
Jesteśmy partnerem biznesowym KSW, federacji, która organizuje największe eventy sportowe w kraju i za granicą. Jeśli jesteś zainteresowany reklamą i promocją na galach KSW. Zapraszamy do kontaktu.
Federacja KSW to największa w Europie oraz druga na świecie Federacja promująca sporty walki w formule MMA. Na rynku eventowym działamy od 2004 roku. Do tej pory zorganizowaliśmy ponad 80 imprez transmitowanych na żywo przez telewizję oraz ponad 166 wydarzeń wspierających nasze gale.
Gale Federacji KSW transmitowane są na żywo przy współpracy z platformą Viaplay i zostają na platformie do odtworzenia przez fanów kiedykolwiek mają chęć przeżycia emocji kolejny raz. Na ten moment platforma ma 3,3 mln aktywnych użytkowników i z miesiąca na miesiąc jej zasięgi rosną. Do 2025 roku mają osiągnąć 10,5 mln subskrybentów.
KSW to wydarzenie międzynarodowe. Jesteśmy transmitowani na żywo na całym świecie, w Polsce, Danii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Islandii, Litwie, Łotwie, Estonii, Holandii, Wielkiej Brytanii w serwisie Viaplay oraz w pozostałych krajach na naszej dedykowanej platformie KSWTV.com.
Imprezy organizowane pod szyldem KSW cieszą się uznaniem w opinii publiczności. Jak pokazuje nasze wieloletnie doświadczenie, aby
przygotować udane widowisko niezbędne jest doświadczenie oraz chęć pracy, której zespołowi KSW TEAM nie brakuje. Każde nasze wydarzenie
przygotowywane jest przez ludzi, którzy pracują od wielu lat w branży eventowej.
PLATFORMA STREAMINGOWA VIAPLAY
- W pierwszym pełnym miesiącu funkcjonowania ViaPlay w Polsce, ich strona i aplikacja uzyskały 2,25 mln realnych użytkowników i 7,71%
zasięgu - We wrześniu w stosunku do sierpnia liczba użytkowników wzrosła o 77% NENT prognozuje, że do końca roku uzyska 500 tys. subskrybentów
ViaPlay poza Skandynawią, z czego zdecydowaną większość w Polsce - W tej chwili na wszystkich rynkach (Kraje Nordyckie, Polska i kraj Bałtyckie) platforma ViaPlay ma ponad 3,3 mln subskrybentów (wzrost
o 21 %) - NENT zakłada, że do końca 2025 ich serwis będzie subskrybować 10,5 mln użytkowników, z czego 4,5 mln poza krajami Nordyckimi.
- W Polsce NENT pokazuje już Bundesligę, Ligę Europy UEFA, Ligę Konferencji UEFA, ligę NHL, od przyszłego roku Premier League, od 2023
Formułę 1. - Od czasu podpisania umowy z ViaPlay, gale KSW były najchętniej oglądanymi transmisjami sportowymi w serwisie (przed Bundesligą i
meczami Legii w Lidze Europy) - Poza rynkami, na których funkcjonuje ViaPlay, transmisja na żywo przez platformę pay-per-view KSWTV.COM (cały świat)
MEDIA PATRONACKIE:
Patronat streamingowy – ViaPlay, KSWTV.com
Patronat Internetowy – wp.pl, SportoweFakty, kswmma.com,
mmarocks.pl, mma.pl
Patronat Prasowy – Super Express, To i Owo
MIĘDZYNARODOWY ZASIĘG WYDARZEŃ KSW
KSW jest największą organizacją MMA w Europie i jest rozpoznawalna na całym świecie jako marka sportowa. Przez trzy lata z rzędu, KSW było nominowane, tak jak UFC, Organizacją Roku w prestiżowym plebiscycie World MMA Awards.
Wyjątkowe sportowe wydarzenia organizowane przez KSW przyciągają zainteresowanie międzynarodowych mediów ze wszystkich kontynentów. Na liście wydawnictw, które opisują nasze gale znajdują się: VOX, USA Today, BILD, L’Equipe, Sports Illustrated, ESPN, FOX Sports Asia, CBS Sports, Forbes, The Athletic, JOE.ie, LadBible, The Sun, As.com, ABC.es, Globo, Fighters Only Magazine i wiele innych.
Gale KSW są oglądane na całym świecie dzięki transmisjom prowadzonym przez platformę streamingową KSW, czyli KSWTV.com. Pośród wielu
światowych partnerów transmitujących wydarzenia KSW znajdują się między innymi: Fight Network, Fite TV, RTL – Chorwacja, BILD+ – Niemcy, Fight Zone – Francja, DAZN – USA, Astro – Malezja, Mola TV – Indonezja, IBSports – Korea, a finalizujemy również umowy z partnerami w Północnej Ameryce, Brazylii, Francji, aby nasze gale w 2023 roku miały jeszcze większy zasięg oraz oglądalność.
W sumie, KSW jest transmitowane na żywo do ponad 150 milionów gospodarstw domowych i jest dostępne na całym świecie w Internecie.
Każde wydarzenie KSW ma swoje odbicie w ogromnym zainteresowaniu wśród fanów w społecznościach w Internecie. Dziesiątki milionów fanów
komunikują się ze sobą za pomocą mediów społecznościowych KSW, a także na forach poświęconych sportom walki. Takie interakcje to nie są jedynie zwykli fani, ale także osoby z pierwszych stron gazet jak gwiazdy NBA czy NFL, piłki nożnej, aktorzy, muzycy, którzy również są zainteresowani wydarzeniami KSW.
- Blisko 60 milionów złotych wyniosła w 2022 roku wartość ekspozycji sponsorskich związanych ze sportami walki (w tym MMA) w polskiej
telewizji. Według badania Pentagon Research, sporty walki znalazły się tym samym wśród pierwszej dziesiątki dyscyplin generujących
najwyższą wartość ekspozycji sponsorskich w telewizji. - Firmy sponsorujące sport są pozytywnie postrzegane przez Polaków. Według badania „Sponsoring Monitor” ARC Rynek i Opinia ponad
połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które tego nie robią, a 28% osób chętniej
kupiłoby produkty firmy angażującej się w sponsoring. - Według badania Sponsoring Insight dotyczącego rynku sponsoringu sportowego w Polsce, MMA znajduje się wśród 10 dyscyplin, które co
roku zyskują na popularności w oczach sponsorów
Pierwsza dziesiątka zainteresowań fanów KSW
Odzwierciedlają one profil młodych ludzi z dużych miast.
Sport i fitness – 70%
Muzyka – 63%
Filmy – 62%
Zakupy i dobra luksusowe – 62%
Gastronomia, restauracje – 62%
Nowe technologie – 59%
Entuzjaści spędzania czasu na wolnym powietrzu – 52%
Motoryzacja – 51%
Gry komputerowe – 50%
Entuzjaści nocnego życia – 46%
ŚWIADCZENIA SPONSORSKIE | SPONSOR Strategiczny 150.000PLN | SPONSOR Wspierający 100.000PLN |
---|---|---|
PODCZAS GALI | ||
Wydruk logo na macie | ✅ | |
Logo na narożniku | 1 | 1 |
Logo na poprzecznej belce klatki | 1 | 1 |
Wręczenie nagrody dla zwycięzcy | ✅ | ✅ |
Wyróżnienie nazwy sponsora w przemowie | ✅ | ✅ |
Przekazanie biletów do sektora Exclusive | 6 | 4 |
Przekazanie biletów na trybuny | 12 | 6 |
Wizualizacja logotypów na telebimach w trakcie gali | ✅ | ✅ |
Ekspozycja w sektorze mediów | ✅ | |
Ekspozycja w sektorze VIPów | ✅ | |
Bannery reklamowe w kuluarach | ✅ | ✅ |
Ufundowanie nagrody dla zwycięzcy pojedynku | ✅ | ✅ |
WYDARZENIA TOWARZYSZĄCE | ||
Logo na zastawce sponsorskiej podczas konferencji prasowej | ✅ | ✅ |
Logo na zastawce sponsorskiej podczas oficjalnego ważenia | ✅ | ✅ |
MEDIA KSW | ||
Akcje promocyjne | ✅ | |
Ekspozycja logo na stronie KSW | ✅ | ✅ |
Belka sponsorska na materiałach wideo przed galą | 4 | 1 |
Konkurs | 2 | 1 |
Newsletter | ✅ | |
WYDRUKI | ||
Logo na biletach | ✅ | ✅ |
Logo na plakatach | ✅ | ✅ |
Chcesz zapoznać się z pakietami sponsorskimi które przygotowaliśmy?
KORZYŚCI DLA SPONSORA
- W roku 2021 gale KSW wygenerowały ponad prawie 26 tys. publikacji,
- Wartość medialna skumulowana ze wszystkich mediów to wartości: 75 mln PLN,
- Ponad 1000 różnych rodzajów mediów (TV, Prasa, Radio, Internet) publikuje informacje związane z KSW,
- Ponad 700 razy dorosły Polak może usłyszeć o marce KSW w ciągu roku,
- Wartość pakietu medialnego rynkowo warta ponad 1 mln 250 tys. PLN podczas jednej Gali na podstawie ekspozycji sponsorskich firmy: Briggs & Stratton,
- Zasięg transmisji (liczba wykupionych subskrypcji x liczba osób oglądających jedną transmisję) to ponad 1,5 miliona widzów tylko w transmisjach legalnych, w Polsce. Zagranicą zasięg KSW to dotarcie do 200 milionów domów,
- Rozszerzenie rozpoznawalność w mediach Firmy / Produktu oraz Przedstawicieli Firmy,
- Popularyzacja najszybciej rozwijającego się sportu – MMA, na świecie,
- Skojarzenie z wartościami dyscypliny sportowej.
Pierwsza dziesiątka zainteresowań fanów KSW
Odzwierciedlają one profil młodych ludzi z dużych miast.
Sport i fitness
Muzyka
Filmy
Zakupy i dobra luksusowe
Gastronomia, restauracje
Nowe technologie
Entuzjaści spędzania czasu na wolnym powietrzu
Motoryzacja
Gry komputerowe
Entuzjaści nocnego życia
Przygotowaliśmy dla Państwa pakiety sponsorskie, w skład których wchodzą opcje promocji na naszych galach w bezpośredniej transmisji, a także za pomocą Social Mediów.
MEDIA RELACJONUJACE WYDARZENIE
Transmisja telewizyjna w Polsce:
- 4 godziny transmisji w systemie PPV
(Cyfrowy Polsat, IPLA, UPC, Netia, Vectra, Inea, Multimedia, Orange, Supermedia, Toya, Alfanet, Elsat, Finemedia, Jambox, JMDI, Kompex, Macrosat, Multiplay, Petrus, Shentel, Stansat, STTB, Telewizja Światłowodowa, Tel-Kab, Telpol, TK Chopin, TK Tomków, TVK SM)
Opcjonalnie:
- 4 godziny transmisji na kanałach Polsat
(Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Fight)
Retransmisje telewizyjne w Polsce:
- 3000 godzin retransmisji w Polsat Sport
- 3000 godzin retransmisji w Polsat Sport Fight
Live Streaming w Polsce::
- 4 godziny transmisji w KSWTV.COM (streaming kupowany w 92 krajach)
- 4 godziny transmisji w Ipla.tv
VOD w Polsce:
- na KSWTV.COM (cały świat)
- na Ipla.tv (Polska)
PATRONAT
Patronat telewizyjny:
Patronat internetowy:
Patronat prasowy:
MIĘDZYNARODOWY ZASIĘG WYDARZEŃ KSW
Przez ostatnie trzy lata z rzędu, KSW było nominowane, tak jak UFC, Organizacją Roku w prestiżowym plebiscycie World MMA Awards.
Na liście wydawnictw, które opisują nasze gale znajdują się: VOX, USA Today, BILD, L’Equipe, Sports Illustrated, ESPN, FOX Sports Asia, CBS Sports, Forbes, The Athletic, JOE.ie, LadBible, Polsat, The Sun, As.com, ABC.es, Globo, Fighters Only Magazine i wiele innych.
Pośród wielu światowych partnerów transmitujących wydarzenia KSW znajdują się między innymi: Fight Network, Fite TV, Match TV, Polsat – Polska, RTL – Chorwacja, BILD+ – Niemcy, Fight Zone – Francja, TV3 Sport – Kraje Bałtyckie, DAZN – USA, Astro – Malezja, Mola TV – Indonezja, IBSports – Korea, a finalizujemy również umowy z partnerami w Północnej Ameryce, Brazylii, Francji i Skandynawii, aby nasze gale w 2021 roku miały jeszcze większy zasięg oraz oglądalność.
Każde wydarzenie KSW ma swoje odbicie w ogromnym zainteresowaniu wśród fanów MMA w społecznościach w Internecie. Dziesiątki milionów fanów MMA komunikują się ze sobą za pomocą mediów społecznościowych KSW, a także na forach poświęconych sportom walki. Takie interakcje to nie są jedynie zwykli fani, ale także osoby z pierwszych stron gazet jak gwiazdy NBA czy NFL, piłki nożnej, aktorzy, muzycy, którzy również są zainteresowani wydarzeniami KSW.
Według badania „Sponsoring Monitor” ARC Rynek i Opinia ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które tego nie robią, a 28% osób chętniej kupiłoby produkty firmy angażującej się w sponsoring.
Według badania Sponsoring Insight dotyczącego rynku sponsoringu sportowego w Polsce, MMA znajduje się wśród 10 dyscyplin, które co roku zyskują na popularności w oczach sponsorów.